Istorinio Anglijos burlaivio "HMS Victory" modelis

Matmenys: 97cm x 29cm x 83cm.

Teikiant didelį dėmesį detalėms, laivas buvo teisingai atkurtas ir sukalibruotas remiantis istoriniais brėžiniais ir piešiniais. Pagaminta rankomis daugiausia iš egzotinės medienos, bet taip pat iš metalo ir natūralių medžiagų panašiai kaip originalaus laivo konstrukcija. Modelio surinkimas užtruko kelis šimtus valandų. Tai menininkų ir amatininkų kūrinys. Kruopščiai patobulinti elementai, tokie kaip burės ir takelažas, 3 eilės metalinių patrankų iš abiejų pusių, metalinis vairas, gelbėjimosi valtys, metalinės lempos, turtinga ornamentika. Modelyje nėra plastikinių dalių. Modelis pritvirtintas ant medinio pagrindo su laivo pavadinimu. Kruopšti pakuotė - modelis, apsaugotas mediniu narvu, įdėtu į dėžutę.

Tai vieno garsiausių burlaivių istorijoje - „HMS Victory“ modelis, kuris yra visiškai surinktas ir paruoštas ekspozicijai. Didžiosios Britanijos karinio jūrų laivyno burlaivis, pastatytas 1759–1765 m. Čatamo (Chathamo) dokų statykloje Anglijoje. Laivo statybos kaina buvo 63 176 svarai 3 šilingai, tai yra apie 50 milijonų svarų šiandieninėmis kainomis. Statybai buvo naudojama 6000 medžių mediena, o 90% panaudotos medžiagos buvo ąžuolas. 1778 m. kovo mėn. Johnas Lindsay buvo paskirtas pirmuoju laivo vadu. Tačiau tų pačių metų gegužę laivo vėliavą iškėlė admirolas Augustas Keppelis, o laivui vadovavo kontradmirolas Johnas Campbellas. „Trafalgaras“ - garsiausias jūrų mūšis, kuriame dalyvavo „HMS Victory“. Prancūzijos ir Ispanijos flotilės laivai rikiuotėje plaukė į šiaurę. Apie 1805 m. spalio 21 d. vidurdienį ties Trafalgaro kyšuliu britų admirolas Horacijus Nelsonas užpuolė priešą dviem priešais besiformuojančiomis kolonomis. Šis mūšis žymėjo didžiosios britų hegemonijos pradžią pasaulio jūrose, reikšmingai prisidedant prie Didžiosios Britanijos kolonijinės imperijos įkūrimo. Tada laivas buvo atnaujintas. Vėlesniais metais jis vykdė kruizus Prancūzijos pakrantėse ir du kartus po admirolo Jameso Saumarezo vėliava plaukiojo Baltijos jūroje. Laivas baigė savo tarnybą 1812 m. lapkričio 7 d. Buvusio laivo vado, o vėliau ir pirmojo Admiraliteto lordo Thomaso Hardy sprendimo dėka laivas nebuvo skirtas nugriauti. 1889 m. Laivas buvo pritaikytas Jūrų telegrafijos mokyklai (Naval School of Telegraphy). Šiuo tikslu laivas tarnavo iki 1904 m. Pasibaigus Pirmajam pasauliniam karui, buvo įkurtas specialus fondas „Gelbėkit Victory fondą“, kurį organizavo Britų jūrų atradimų draugija, jis tuo metu sulaukė Didžiosios Britanijos vyriausybės paramos. Galiausiai, 1922 m. sausio 12 d., „Viktory“ buvo įkurdintas seniausiame darbiniame doke pasaulyje: „Portsmouth Dock 2“ restauravimui. 1928 m. Karalius Jurgis V oficialiai baigė restauruoti laivą. Šiandien „HMS Victory“ yra muziejus, tačiau vis dar yra Didžiosios Britanijos karališkojo laivyno flagmanas. Kaip muziejaus laivą, „Victory“ kasmet aplanko maždaug 350 000 lankytojų. Šiuo metu laivas yra muziejuje Portsmute - seniausioje Anglijos prieplaukoje.

Parašyti įvertinimą

Pastaba: HTML neverčiamas!
    Blogas           Geras
  • Prekės kodas: 05-12
  • Prekių likutis:
    2 vnt.
  • 732.00€

  • Be PVM: 604.96€

Susijusios prekės

Aliuminis motorlaivis

Aliuminis motorlaivis

Matmenys (aukštis x ilgis x  plotis): 9x9x26,5 cm.Medžiaga: aliuminis..

34.00€ Be PVM: 28.10€

Žymės: laivas, burlaivis, HMS Viktory