Burlaivio „HMS Victory“ (Anglija) modelis

Istorinio Anglijos burlaivio „HMS Victory“ modelis.

Laivo matmenys:
- plotis 29 cm,
- ilgis 97 cm,
- aukštis 83 cm.

Burlaivis atkurtas remiantis istoriniais piešiniais ir brėžiniais. Pagamintas iš autentiškų medžiagų: egzotinės medienos, metalo ir natūraliaus pluošto. Modelyje nėra plastikinių dalių. Laivo surinkimas užtruko kelis šimtus valandų. Tai menininkų ir amatininkų kūrinys. Kruopščiai atkurti atskiri elementai, tokie kaip burės ir takelažas, 3 eilės metalinių patrankų iš abiejų pusių, metalinis vairas, gelbėjimosi valtys, metalinės lempos, turtinga ornamentika.
Modelis pritvirtintas ant medinio pagrindo su laivo pavadinimu. Pakuotė saugi, pritaikyta transportavimui.

Šiek tiek istorijos:
Tai vienas garsiausių burlaivių - Didžiosios Britanijos karinio jūrų laivyno pastatytas 1759–1765 m Čatamo (Chatham) dokų statykloje Anglijoje. Laivo statybos kainavo 63176 svarus ir 3 šilingus, t.y. apie 50 milijonų svarų šiandienos kainomis. Statybai buvo panaudota 6000 medžių mediena, o 90% panaudotos medžiagos buvo ąžuolas. 1778 m. kovo mėn. John Lindsay buvo paskirtas pirmuoju laivo vadu. Tačiau tų pačių metų gegužę laivo vėliavą iškėlė admirolas Augustus Keppel, o laivui vadovavo kontradmirolas John Campbell. „Trafalgaras“ - garsiausias jūrų mūšis, kuriame dalyvavo „HMS Victory“. Šis mūšis žymėjo didžiosios britų hegemonijos pradžią pasaulio jūrose, reikšmingai prisidedant prie Didžiosios Britanijos kolonijinės imperijos įkūrimo. Vėliau laivas vykdė kruizus Prancūzijos pakrantėse ir du kartus po admirolo James Saumarez vėliava plaukiojo Baltijos jūroje. Savo tarnybą laivas baigė savo 1812 m. lapkričio 7 d. Buvusio laivo vado, o vėliau ir pirmojo Admiraliteto lordo Thomas Hardy sprendimo dėka laivas nebuvo nugriautas, o 1889 m. pritaikytas Jūrų telegrafijos mokyklai (Naval School of Telegraphy). Šiam tikslui laivas tarnavo iki 1904 m. Pasibaigus Pirmajam pasauliniam karui, buvo įkurtas specialus fondas „Gelbėkit Victory fondą“, kurį organizavo Britų jūrų atradimų draugija, kuris sulaukė Didžiosios Britanijos vyriausybės paramos. Galiausiai, 1922 m. sausio 12 d., laivas buvo įkurdintas seniausiam pasaulyje darbiniame doke „Portsmouth Dock 2“ restauravimui. 1928 m. Karalius Jurgis V oficialiai baigė restauruoti laivą. Šiandien „HMS Victory“ yra muziejuje seniausioje Anglijos prieplaukoje Portsmute, tačiau vis dar yra Didžiosios Britanijos karališkojo laivyno flagmanas.

Parašyti įvertinimą

Pastaba: HTML neverčiamas!
    Blogas           Geras
  • 1 087.00€

  • Be PVM: 898.35€

Susijusios prekės

Burlaivio „San Felipe“ (Ispanija) modelis

Burlaivio „San Felipe“ (Ispanija) modelis

Istorinio Ispanijos burlaivio „San Felipe“ modelis. Laivo matmenys: - plotis 18 cm, - ilgis 48 ..

326.00€ Be PVM: 269.42€